Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, October 30, 2010

Salam Pagi Semua!!!

A'kum....

Alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....gaji aku tak masuk lagi...Dalam kepala otak aku dh mcm2 plan nak buat ni..Slalu gj cepat...Napa bln ni lambat la plak..Aaaarrrrgggghhhhh!!!!

Kpd yg tertanya2 napa aku tk mntak ngan hubby je, jwpannye...dia pun gaji lambat dapat...huhuhuhuhu...Nasib baik bahan2 basah utk lauk hubby aku dah beli siap2...Alhamdulillah...Masih makan la aku hari ni...

Okla...Aku nak g bereskn basuh baju dulu...Nanti aku sambung lagi...

W'salam & Adiosss

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu