Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, October 30, 2010

Jom Tengok Bola!!

A'kum...

Korang semua tgk apa mlm ni? Aku tgh layan bola ni...Masa aku tgk ni, N.9 sedang mendahului dgn 1-0...Dpt sepakan penalti...Tkpela...Br minit ke 16 skang ni...Byk lagi masa kalau Kelantan nak buat serangan balas...

Bukan kat tv je sbuk bersorak...Kat rmh aku ni pun blh tahan la gak bingitnye..Tapi, kurang bingit la sbb penyokong yg tgk kat kedai mkn kat bawah rumah aku ni ramai yg sokong Kelantan..Hehehehe

Apakata kita sama2 tgk perlawanan ni sampai hbs...Kita tgk sapa yg dapt menjulang Piala Malaysia utk tahun ni...Personally aku xde pun sokong mana2 sbb aku bkn hardcore pun bola ni...Hubby aku pun tak brapa gak kalo Piala M'sia ni....Nanti dia buat ulasan lagi over dari pengulas tv tu plak...Telinga aku la nanti tak tahan dengar...wakakakaka...

Kepada peminat stia, joooooommmm kita layan bola malam ni!!!

Sekian, w'salam+Adiossss...

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu