Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, October 29, 2010

Salam Jumaat Semua!!!

A'kum...

Haaa...sok mlm akhir piala M'sia...Aku ni bkn fanatik bola sgt, tp xde la smpai tak tau lngsung brita pasal bola..hehehe...Jadi, korang dh bt pilihan ke siapa juara?N.9 ke atau Kelate?? Pilih, jgn xpilih...huhuhu

Aku sebenarnya pilih N.9, tp sbb ada si polan yg menimbulkan kontrovesi psl isu perkahwinan dia tu, aku jd 'hilang selera' plak nak sokong N.9...Sori laa...Msti ada yg kata aku ni ntahapa2ntah kan??..Bkn emo tp, dia tu bkn kapten pasukan ker? Emmmm..Mmg la jodoh pertemuan ditgn Tuhan, tapi, kenapa dulu ms nk kawin, snggup membelakangkan kluarga tp bila ada msalah sikit, trus biarkan si istri terkontang kanteng??????? Skrg ni, blh la plak ikut ckp famili???? Aku tak ckp la dia tak boleh nk dngr ckp famili dia, tp diakan ketua kluarga, kalo ada yg tak kena, bwk la b'bncang laki bini...jgn babitkan org luar...mmmmph...

Apa2pun, aku cuma ckp apa yg aku rs...xnak la bila ada masalah mcm ni, org pompuan je yg kena...padahal, dlm rmhtngga, aku rs LELAKI yg jd kapten..Dia berhak membuat apa2 keputusan...Jd, cb la gunakan akal fikiran yg waras bila timbul isu2 dlm rmhtngga ni...Alaaa...rmhtngga mana yg tkde masalah...B'gantung kpd kebijaksanaan 'Kapten' nye je mcmn nak uruskan...Bkn ke lelaki ni ada 9 akal dan 1 nafsu...Apalagi...gunakan lah akal yg byk tu sebaik2nye yee!!

Harap jgn ada plak yg sentap dgn penyataan2 aku ni...Sekadar meluah rasa...Peace, no war ye geng!!!

Sekian, w'salam....Adiosssss!!!


4 comments:

Qistina said...

of course kelate coz ambo ore kelate...
huhu...
go more KELATE go more!!
hehe....
selamat untuk kedua2 team...
kita bersaing dgn sihat....
majulah BOLA untuk MALAYSIA!!

Aida Tamrim said...

Tu yg sokong kelate gak tuh...huhuuhu..leh ker qist?

Qistina said...

mestilah boleh...hehe

Aida Tamrim said...

Yeee...Kelate bole..dok gitu? Hehehe

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu