Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 20, 2010

Cerita Ceritu

A'kum...

Sebenarmya aku teringin nak meng 'upload' beberapa gambo ni, tapi tetiba je internet problem bila nak 'upload' gambo...Eeeeiiii geraaaaaaaaammmmnyeeee....Cam hampeh je rasa....

Takpela..nampaknya hari ni aku cuma boleh membebel je la ye..Pagi ni terbangun lambat jadi sampai opis pun terlambat 20minit...Nasib baik xlmbat sgt...kalo tak alamatnya mesti kena nagging ngan bos...Dh la dia tgh pregnant, angin pun ala2 tak berapa nak sepoi2 bahasa gitu...

Beberapa hari ni aku ada la jenguk2 beberapa blog site yang agak anti gomen...Mmmm...Ada beberapa perkara yang dibangkitkan agak make senses la...Dan aku rasa perlu difikir2kan...Yela, kita kan diberi akal fikiran untuk dapat mebezakan mana yang baik dan mana yang buruk kan????

Tapi kan...Bak kata laki aku, sebenarnya kalau kita nak berckp pasal politik ni, kita kena celik sejarah..betul2 celik tau...bukan cuma suam2 kuku...Yela, pasal sistem beraja contohnya (yang kebelakangan ni byk dipolitikkan), kalau kita tak betul2 tau tentang susur galur sistemnye, xyah la nak memandai2 bg komen...nanti last2 kena hentam balik...Hehehehe

Semalam, dekat sehari suntuk la jgk bos aku bercerita tentang ketidakpuasan hatinya dengan tampuk pemerintahan yang sedia ada kat negara kita ni...Mmmmm...Ada benda yang aku boleh terima dan ada yang aku rasa over la jugak...Aku ni bukan la pro krajaan sgat tapi, aku pun bukan la anti krajaan...Aku cuma memilih yang terbaik seperti kebanyakan dari kita semua...Tapi nak mencari sebutir permata dari selautan kaca,memang payah...Tak mustahil, tapi sangat la SUSAH... =.=

Okla...Ada banyak benda sebenarnya yang nak dibebelkan...Tapi nanti2 je la yee...

Oleh itu, sekian la dulu dari aku...

W'salam...

Adiossss...




No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu