Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, October 29, 2010

Kisah Dalam Suratkabo

A'kum...

Belek punya belek suratkabar hari ni menyakitkan hati betol laaa...Kalo tak kes bunuh membunuh, msti kes blasah memblasah...Kalo tak pun kes bercerai berai...Hissssssshhh..Apa nak jadi la dunia kita skrg ni yeee...Mmmmphhh...

Yg kes kat T'ganu tu kan...Bagi sesiapa yg amik tau, leh explain tak kat aku apasal laki yg minum racun tu (dh meninggal pun..Innalillah) dipaksa minum racun??? Yg aku tau main pointnye adalah CINTA TERLARANG...Tapi, napa smpai suh org tu minum racun???? Cb phmkan aku yg ada byk sgt "????" dlm kepla otak aku nih....

Manusia zaman sekarang ni suka bertindak ikut prasaan yg hanya puas sementara tu je kan...Kalo kita nshat suruh sabar dan berdoa, nanti dia kata ' Doa dan Sabar tu lambat...kalo buat sendiri lg cepat puas'....Haaaaa...ni kalo ada yg ckp mcmni, sah2 kurang sgt ilmu agama didadanye...kalo tak pun, kurang level keimanannye...hihihihi...

Ckp cam bgs2 je kan..Aku cuma meluahkan apa yg dirasa jee...Kalo rs2 blh trima, amikla yg baik2 je ye..Kalo rs cannot go, buat taktau jeee...

W'salam....

Adiosssss!!!


No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu