Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, October 23, 2010

Terkenang Zaman Dulu2

A'kum...

Kadang2 bila dok sorang2 (tnpa TV dan komputer), aku terkenang plak zaman aku kecik dulu2...Tetiba plak rasa cepat betul masa berlalu...mmmm...syahdu je rasanye kan??

Kat bawah ni aku nak share beberap gambo yang membawa kepada kesyahduan prasaan yang teramat sangat...huhuhu...Tetiba je rasa diri dh tua...Alahaaaaaaiiii...


Kalau demam, ni la yg kita cari dulu...ubat yg sedap dan manis ^-^
Dulu2, TV pun kena ada lesen tau

Ada tak yg simpan lagi?

Antara buku koleksi yg bebudak suka baca

Aku yang konon2 nak menolong bt cekodok pisang..hehehehe

Mak ngan Abah aku...




Ni sebahagian koleksi gambo aku la..Utk share2 mengimbau kenangan masa kecik2 dulu..


Sekian dulu....W'salam...


Adiosss!!





No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu