Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, October 28, 2010

Jutaan TERIMA KASIH Diucapkan

A'kum...

Apa kabar bloggie2 smua???? Hari ni aku menukarkan shift aku kepada pagi...masuk 730am - 0430pm...Ada hal skit ptg ni...hehehe...Mekasih kepada fren aku yg bernama Sivagami kerana sudi menukar shiftnye ngan aku...Baru la semangan 1 Malaysia...Muahahahaha

Aku jenguk2 recent visitor aku pagi ni...Dh bertambah nampaknye..ALHAMDULILLAH...Mekasih kepada yg sudi menjenguk blog yg tak seberapa adanye ni..Ahaks...Dalam pengunjung yg tk brapa nak ramai tu, ada la pulok En.Ben Ashaari!!! Mekasih En.Ben sudi bertandang ke Blog sy ni!!! Excited sekejap... ^o^

Tapi, tak dilupakan jgk kepada Khairul, mamashima64, Nurul Izza,Miza Zairi, Apple Sweet, jomsantaisekejap, Ana Ayesha, Hafizah Ismail, Nur, Kuman Kumin......MEKASIH SEMUA!!!!

Kepada yg sudi follow aku (setakat ni dh ada 34 org), mekasih yang terhingga jugak diucapkan...

Aku ber 'blog' utk suka2 sekadar melepaskan tekanan yg ada...Jadi kalo ada yg boleh dikongsi, meh la kongsi sama2 yek!!!

Okla...Nanti aku sambung lagi...Nak buat keja jap...Keja apa tu, jgn ditanya...hehehehehe...

W'salam & Adiossss!!!


2 comments:

fiqas said...

saya ke 35, sebelah en.ben .... :)

Aida Tamrim said...

Ok...Mekacih Fiqas..I like :)

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu