Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, October 28, 2010

Tolong La Jawab...

A'kum...

Aku ada satu soalan ni...Korang rasa kan, zaman skrg ni, kalo kita nak cari keja, nak cari yg kita suka ke atau cari yg ikut kelayakan kita ke atau cari yg gaji lumayan (ikut kalayakan la ye)???

Aku dulu masa zmn2 anak dara, aku cari keja yg aku suka je...Tapi aku ni tak cerewet...Dulu pun aku keja jadi Sales Consultant jee...Tapi bukan kat shopping complex yeee (bukan aku nak ckp kat shopping complex tak bgs tau)...Aku keja kat kedai langsir...Kira consult org2 yg nak beli langsir laaa...Aku buat keja indoor je...Pegi site pun kalo dapat pelepasan dari Manager (biasanye utk projek rmh banglo je la)...Seronok keja ni sbb aku tk dduk tegak depan komputer je cam skrg ni...Tapi, balik keja tak hiiingat laaa...Kalo dapat projek besar dan customer tgh ramai...keja sampai kol 12pg pun ada tau sbb nk siapkan paperwork (ceeh..bunyi cam bgs2 jee..ngeeee)..Alaa keja bunyi cam bgs laaa...gaji ciput jeeekkk...

Lepas berumahtngga, barula aku consider cari keja yg ikut opis hour...Sian kat hubby aku kalo tak...Sekarang ni, dh 2 tahun lbh aku buat keja2 opis ni...2 thn tapi kdg2 rasa cam bosaaaaannnn gileeerrrr...

Jadi, korang plak camner? Yg mana satu pilihan korang??? Jawab la kalo korang rasa nak jawab...Tak paksa pun.. ^o^

Sekian, W'salam & Adiossss!!!



No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu