Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 1, 2011

Doakan Aku Ye Kawan2 ..

Assalammualaikum...





Selamat Pagi Jumaat semua ! Hari ini mungkin entri dari aku agak kereeennnng skit  (atau mungkin ini satu2nya entri dari aku untuk hujung minggu ni ... 

Bukan kerana merajuk yeee ... Hari ni, aku kena bersiap2 untuk ke bertolak ke Kedah malam ni .. Satu menda pun tak kemas lagi ... Selain dari itu, ada beberapa urusan yang perlu diselesaikan sebelum keberangkatan aku malam ni ... Oh yee .. Untuk pemgetahuan korang, aku cuti hari ni!! Ahaaakkkkssss 
>______<

Mula2, cam biasalah, aku kena memastikan rumah aku bersih (tapi takdelah sampai berkilat). Aku taknak la laki aku dok dalam rumah yang berabuk sepanjang ketiadaan aku nanti .. Lepas tu, aku kena kuar jap .. Mungkin ke ikano, mingkin ke Jusco .. Taktau lagi ... Ada barang yang perlu dibeli .. Settle semua tu, ada lagi benda yang kena aku uruskan ... Hmmm ... Agak padat lah jugak jadula kau hari nii ...Ummmphhh ... =_='

Jam 9 malam ni, aku dah kena ada kat tempat nak nek bas tuh. Taktau lagi laki aku nak anto pukul baper. Aku ikut je laaa .. Yang penting selamat sampai .. Amin ...

Dah lama tak nek bas nak gi jauh2 ni .. Berdebar la jugak hati nih .. Dulu masa study kat Langkawi kerap la gak nek bas sampai Kuala Perlis ... Biasanya nak balik kampung pun ngan laki ... Ni tetiba gi jauh2 dia takde, rasa semacam jeee ... Ya Allah .. Engkau peliharalah keselamatan kami semua ... Semoga selamatlah kami pergi, dan selamatlah kami kembali ke bumi Selangor ni .. Amiiinnn ..

Korang doa2kan lah sama keselamatan aku yee ! Mekasih !!!!


W'salam...

Adiosss...

5 comments:

MOMMY CGG said...

cgg doakan kamu sis:)

Fyqa said...

bestnya smbil makan angin. hehe.

sis, smoga slmat prgi dan pulang. :D

MOMMY CGG said...

good luck ya

deeya said...

hati-hati kakak ....! semoga dipermudahkan segala urusan & semoga selamat dalam perjalanan pergi balik . AMINNN ! :)

Aida Tamrim said...

CGG : Thanks sis !!

Fyqa : Best,best sesangat !!!

deeya : Mekasih .. Alhamdulillah akak selamat sampai ...

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu