Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 13, 2011

Kecik2 Dah Pandai Menggatal ... Hiiissshh !!

Assalammualaikum...


London, 11 April - 2 orang kanak2 British berusia 6 tahun telah didakwa di atas tuduhan mencabul 6 budak perempuan yang sebaya.

Oleh kerana mereka berusia di bawah 10 tahun (usia yang layak disabitkan kesalahan di Britain), polis telah mengesahkan bahawa mereka 'telah menerimamaklum tanpa siasatan' kes tersebut.

Kedua kanak2 itu masih bersekolah di Lancashire tetapi telah dikawal sepanjang hari. Para ibu bapa yang risau akan keselamatan anak2 perempuan mereka telah menggugut untuk mengeluarkan anak mereka dari sekolah tersebut.

Seorang ibu kepada seorang pelajar berkata " Budak2 ini mungkin terlalu muda untuk menyedari kesan daripada perbuatan merela. Tetapi, anda tidak dapat menjangka perkara seperti ini akan berlaku. Ia adalah perkara yang sangat teruk. Sebagai kesannya, perangai salah seorang kanak2 perempuan telah berubah setelah kejadian tersebut"

" Sekarang apa yang kita tahu, sekurang2nya terdapat 5 mangsa dan 2 daripadanya telah pergi" kata yang lain pula ...

P/S : Haiii ... Macam2 budak2 zaman sekarang ... Tu kecik2 dah pandai buat semua menda tu nak salahkan sapa? Takkan salah budak tu kot .. Kalau takde yang ajar, takkan dia tahu kot .. Heh ..

W'salam...

Adiosss...

4 comments:

Unknown said...

amboiiii..kecik2 da pndy..ish3

HazIQAH iKkI hAZiq said...

tue da kak macam2 zaman skanh

kecik2 pun dah BIJAK2..
memangle time kecik nie org kata mudah dpt ilmu..cepat tangkap...

ish2 bahaya nie...

Aida Tamrim said...

Finaz Jaafar : Tula pasalnyee .. Isssshhhkkk ;/

Aida Tamrim said...

HazIQAH iKkI hAZiq : Sebab tu peranan ibubapa tu penting dalam membentuk personaliti anaknye tuuu ;)

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu