Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, January 30, 2011

Aku Wanita Biasa

Assalammualaikum...


Aku ini wanita biasa
Bisa sakit luka karena cinta
Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

[chorus1]
Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih hatiku

Kekasih hatiku maafkan aku
Aku wanita biasa

Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

[chorus2]
Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih
Hatiku… maafkan aku..
Lirik Aku Wanita Biasa - Krisdayanti @ Lirikami

W'salam...

Adiossss...

5 comments:

Ayuni said...

hikhik, aku budak pempuan biase....

Ain Zulaikha said...

kalau karaoke suka sangat bawak lagu ni.. hehehhe..

wah da lama tak datang sini, bz dengan assignment utk semester ni :)

Aida Tamrim said...

Ayuni : Budak ker ? Hehehe...'Budak' tu untuk yang masih bersekolah je yee...Kalo cam Ayuni ni dah dipanggil 'Wanita'... :)

Ain Z : eh,eh Ain !!! LAmanye tak jenguk blog akak ni....Hehehe

SITI NOARIZAH ARIS said...

tulis je ke...x nyanyi sekali ??

Aida Tamrim said...

CT NoArIzAh ArIs : Dah nyanyi skali tp tak dngr laaa...hikhikhik...

Nak masukkakn video you tube, kat opis xleh buat... :D

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu