Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, January 28, 2011

Terima Kasih daun keladi

Assalammualaikum...

Gambo Ehsan En. Gugel

Entri ini ditujukan khas buat PnStoberi

Kengkawan yang lain jangan terasa yeee...Hehehe...Bukan aper, aku cuma nak ucapkan TERIMA KASIH pada PnS keran berjaya membuat kejutan pada aku semalam..

Kisahnye, semalam, lepas solat zohor, bila aku balik ke meja aku, tetiba aku nampak satu envelope yang ditujukan untuk aku (yelah..dh kat atas meja aku, off koz la untuk aku, ye tak..ahakss)..Suprise giler bila aku bukak ianye dari PnS rupenye..Aku dapat souvenier dari Sabah !!!! Best sesangat rasanye !!!!!!!!!!!!! MEKASIH REEN !!!!Muah3 !!!

Takyah la korang tertanye2 untuk aper gift tu...Sebabnye...RAHSIA !!! Hehehe..Jangan marah aaaa...Nantilah aku upload gambo yeee...Laaa ni tak sempat la nak upload gambo...

Apa2pun, aku nak bagi satu pantun pada PnS ni :

Terima Kasih daun keladi,
Kalau ada leh la bagi lagi ^____________^


W'salam...

Adiossss...

3 comments:

suria lekatlekit said...

wah best dpt hadiah dr kak reen

puanstoberi said...

ahaks! mau lagi kah Adia??
Tkpe, ada satu persoalan yg memerlukan jawapan pada entry akan dtg ni.
Jawapan tpt dan cpt akan mendapat adiah menarik. Hihi

Aida Tamrim said...

TLLS : Best dik...Rasa cam stoberi...Ahaksss...

PnS : Mesti la nak lagi !!!!! Okehhh..nanti aku g cuba jawab ek :)

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu