Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, January 31, 2011

Salam Hari ISNIN !!!!

Assalammualaikum...

Salam hari ISNIN kengkawan !!!!

Lambatnye aku memulakan n3 hari ni...Mmmm...Takpelah...Janji aku masih sempat nak mengupdate ye tak...Ekekeke...

Waaaaahhh...Seronoknye mereka2 yang bekerja dikawasan yang bergelar 'Wilayah' yeee....Almaklumlah..esok korang kan cuti...dan aku percaya ramai yang amik cuti hari ni ngan hari Rabu jugak kerana hari Khamis tu pun cuti straight sampai Ahad..Enjoy betol la korang ek !! ^_^

Aku keja hari ni, esok pun keje, dan lusa pun keroje...Oleh kerana aku takde la nak menyambut Tahun Baru Cina, makanye, aku hanya akan bercuti bermula pada hari Khamis ini...Tapi kalau korang dapat cuti awal tu okey la tuh..Aku tak jeles pun... o_O

Kalau dah ramai orang balok kampung, maknanye, semua Shopping2 Komplex akan menjadi 'aman' la skit kan...Haaa...Oleh kerana gaji dah pun masuk, malam ni jugak aku akan pergi ke Giant untuk menghabiskan duit yang tak berapa nak ada ni..Jom kita shopping!!!!Muahahahahaha (E'eleh...gelak cam la banyak duit @_@)...

W'salam...

Adiossss...


3 comments:

Ayuni said...

bestnye dh keje...

lina said...

salam aida - really monday blues

Aida Tamrim said...

Ayuni : Nt tau la best tak best kalo dah keje...Hehehe

Lina : Monday blues ke kak ? Naper ? Tensen je bunyi...Jgn la tensen2 kay !

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu