Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, January 10, 2011

PROMOSI 2011 !!!!

Assalammualaikum...

Kalau korang ada yang perasan, aku ada menjalankan bisnes online (konon2 la) secara kecil2lan...Tapi, dek kerana kekangan MASA yang amat terhad, bisnes aku tu tak brapa nak aktif... Tapi, dalam tahun ni, aku akan cuba mengaktifkannye...Insyallah...

Sebagai permulaan, aku ada mengadakan 'CLEARANCE SALES' sebab nak habiskan stok2 lama yang ada dalam simpanan...Jangan takut...Semuanya adalah BARU dan SUCI...Hehehehe...

Kalo korang teringin nak tgk2, klik je kat SINI okay !!!

Apa2pun, aku nak ucap 10Q So Much kepada yang sudi mengklik ^_^

W'salam...

Adiossss...

1 comment:

Unknown said...

pengumuman ya

p/s-Kelebihan kepada Ahli Alinac Shoppe..setiap pembelian Shock Sale..anda akan mendapat point kumpul sebanyak Rm6 secara percuma!!!

http://www.alinacshoppe.com/2011/01/shock-sale-promotion.html

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu