Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, January 28, 2011

Nak Tengok Citer Tuuu...

Assalammualaikum...

Setelah semalam aku bertungkus lumus cuba menukar skin/template blog aku, akhirnye, aku mengambil keputusan untuk mengekalkan rupa yang ada....Rasanye inilah 'rupa paras' yang paling aku berkenan...Tak terlalu 'penuh' dan tak terlalu 'kosong'..Apa yang penting, korang2 semua tu masih lagi setia melawat blog aku ni selalu....Mekasih teman2 !!!!

Esok cuti lagi !!! Yeeeaayyy...! TApi tak brapa nak excited la sebab gaji blom masyuk..Lagi2 orang yang tak menggunakan Credit Card cam aku ni kan... Tunggu ada gaji baru la boleh beli barangan dapo..Jadinye, sabooo je la dulu...Hmmmmm...

Malam tadi aku tengok citer S3RAM kat Astro Ria...Ada sapa2 yang tengok tak?? Ada 3 kisah dalam 1 cerita...Biasalah kalo crita hantu ni, mizik jela yang buat orang terkejut2..Hantu2 nye takdelah seram mana..Tapi yang paling membuatkan aku terjerit kuat skit adalah kisah yang bertajuk 'Asrama' (kalau tak silap la)...

Kisah ni pasal ada sorang budak laki yang kena kacau ngan makhluk halus (macam puntianak la) yang 'tinggal' kat Asrama tu jugak...Malam2 kena tindih, selalu rasa ada benda yang pegang dan kemuncaknye bila semua bebudak dah balik cuti skolah dan tinggal budak ni ngan kawan dia sorang... Tapi, yang tak bestnye, citer semua macam tergantung...Last2 nampak hantu, lepas tu dengar suara orang menjerit dan tamaaaaattttt...Haiiiishhhh...Menyampahnyeeee....

Apapun, sebenarnye ada satu citer seram yang aku teringin sangat nak tengok kat wayang iaitu, KHURAFAT...Tapi, sampai laaa niii, takde pun lagi...hmmmphhh...Nampaknye kena beli CD je la...CD pun CD laaa..janji aku dapat tengok...Ye tak? Kalo tak pun, aku jenguk blog si budak HANS la nanti...Kot2 leh download dari situ je kaaann...Ahaksss...

W'salam...

Adiossss...


No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu