Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, January 17, 2011

Kenapa Aku Bizi

Assalammualaikum...

Hari Jumaat lepas kompeni aku ada buat 'Kick Off Meeting 2011' dari kol 730pagi sampai dalalm kol 1230tengahari.. Lama giler... Balik2 opis je mail dalam inbox tak hingat la banyaaaakkknyeeee...Berpoluh aku nak meng 'clear' kannye..Tu yang nak jenguk blog pun takde masa langsung....(Nanti aku upload beberapa gambonye ye)

List perserta2 GA aku dah aku update...Hadiah pun dah aku tunjukkan...dan aku juga ada bagitau yang kalau perserta GA aku mencecah 100++, akan ada hadiah tambahan yang aku akan bagi..Ngeeee... ~,~

Oklah..Aku nak sambung buat keja ni...Misi utama hari ni adalah mengosongkan Inbox (cam la boleh)..Jadinye, aku chow la dulu yeeee !!!

W'salam...

Adiossss...

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu