Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 19, 2011

CONTEST INSAN KESAYANGANKU

Assalammualaikum... 

Akhirnye berjaya aku join kontest ni...Jom join jugak !!!! Klik je kat banner kat bawah ni yeee 


Gambo yang ingin aku pertatuhkan di sini ialah :
:
:
:


Aku SAYANGKAN mereka ini semua expeceli :

- Yang pakai topi koiboi sebab dia la suamiku yang tersayang
- Yang pakai baju biru tudung itam dan tudung putih sebab mereka antara adik2ku yg tersayang
- 2 Insan yang berdiri disebelah kanan gambo sebab tanpa mereka, tiadala aku kat dunia ni

Aku nak tag SEMUA kawan blog aku ni  ^_________*

W'salam... 

Adiossss... 

 

1 comment:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu