Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 26, 2011

Giveaway 1001 Followers Mah@mahu

Assalammualaikum...

GA yang aku nak join kali ini agak mencabar tapi akan aku cuba jugak nasibku yang biasanye tak berapa nak baik ni...Hehehe...Oh ye...Kalau korang nak ikut join, klik jela banner kat bawah ni yeee...Jangan malu2 yeee...Ahaksss..


Bagi memenuhi syarat2 dalam GA ni, aku kena bercerita.. Nak tau citer aper, meh la terus baca ^_^

Mah@mahu - Kali pertama aku meng'klik' masuk ke blog ni, aku tertarik pada kekemasan blog ni...Dengan memaparkan singkatan huruf 'MM' sebagai kertas dindingnye, gambar yang dicopkan hak milik pemilik blog juga ditanda dengan initial yang sama iaitu 'MM'. Sebenarnye, kalau tengok sekali imbas, blog dier ni lebih bercirikan blog skema..Bukan pada isinye, tapi pada penampilannye...Tapi aku suka macam ni...Takde gambar kartun mata terkebil2, takde muzik latar yang mengganggu ketenteraman berblogwalking..Pendek kata, takdela widget2 yang boleh menyebabkan kelajuan mengupload blog terganggu...
 
Aizoul - Dengan tagline 'Aku Lelaki Biasa' blog yang juga bertindak selaku pengsponsor GA ni agak ceria kerana mempamerkan layout yang bermotifkan abstrak kabur bertemakan warna kebiruan + Kehijaun...Simple tapi nice....

Telek punya telek ada satu persamaan yang jelas iaitu tiada widget2 yang boleh mengganggu kelancaracan melri blog mereka ni...Cuba korang g tengok...Betuuuullll... Takde kartun terkedip2, takde deco yang lip lap lip lap...Dan yang paling ketara, takde paparan kalendar dan tarikh...Bagus2...The more simple, the more easy for us to upload...Alolololo..Terspeking inglis la plak...Wakakaka

Ok...Aku rasa aku dah cuba memenuhi syarat2 yang dikehendaki dengan sebaik mungkin ! Mintak2 la ada rezki aku tuk menang !!! Aminnnn... =______=

W'salam...

Adiossss...


1 comment:

Pengiklanan said...

Terima kasih kerana menyertai contest ini dan penyertaan telah di semak layak.. tunggu keputusanya ok..

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu