Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 11, 2011

Terima Kasih Semua !!!

Assalammualaikum...

Terima Kasih Semua !!!

Alhamdulillah..Nampaknye penyertaan untuk GA pertama aku mankin bertambah hari ini... Terima kasih ye kepada yang sudi join... Yang belum join, pelagi...klik la banner comey yang kat sticky post aku tu..Thehehehe...

Kepada yang dah join, setiap hari Jumaat @ Isnin, Insyallah akan aku senaraikan/update list2 nama yang ada..Sementara tu, aku akan meluangkan seberapa masa yang boleh untuk melawat balik blog2 yang dah participate... Tungggguuuuuu okeh...

Hadiah ?? Mesti la ada.. Mungkin dalam minggu depan aku bagitau yee..Jadi pada yang dah join, jangan lupa jenguk2 blog aku ni slalu untuk dapatkan update terkini yeee !!!!  ( ^,^ )

W'salam...

Adiossss...


No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu