Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 18, 2011

Sambungan Citer Hari Jumaat Lepas

Assalammualaikum...

Semalam aku ada kata nak upload gambo kick off meeting kompeni aku kan ... Jadinye, seperti yang dijanjikan, aku pun upload la beberapa gambo yang aku sempat snap...Alaaaa...Tak banyak pun... Korang tgk je laaa...Kalo tak nak tengok pun takpe...Aku tak kisah...Hehehe....

Tarikh : 14 Jan 2011
Lokasi : Holiday Inn, Glenmarie

Antara makanan yang dihidangkan
Kata2 Mutiara (Setiap org dapat petikan yang berbeza)

Hadiah yg diambil dari bawah pokok Krismis


Hadiahnye adalah cawan yang ada pemegang plastik tahan panas ditengah2nye...Hmmmm...

Itu je la gambo yang aku rajin nak snap..Nanti len kali kalo aku menang cabutan bertuah, aku amik gambo bebanyak skit yeee... ^_^

W'salam...

Adiossss...



No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu