Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 23, 2010

Ada Lagi keeee ????

A'kum...

What a long day!!!!

Tetiba tercakap orang putih la plak..hehehehe...Hari ni rasa cam tahap kebizian melebihi hari2 biasa..Tadi lepas balik dari meeting je, kat opis macam2 masalah la plak..adoyaiii...TApi, bak kata Bos aku dulu, kalau takde masalah,maknanye kita ada masalah sebab bila ada masalah, kita masih ada ruang untuk improve...JAdinye, anggap la masalah tu salah satu dari motivasi untuk diri sendiri menjadi lebih baik...Ceeehhh...Hikhikhik

Esok aku kena g Putrajaya lagi...Kali ni lagi la stress sebab Manager aku xde...Td, at least, adalah Manager aku nak menjawab kalau client tanye...Waaaaaaaaarrrrgghhhh!!!!!!!! Lagi skali aku dilanda ketensenan...Kuang,kuang,kuang....

Apa2pun, haaaaadaaaaap je la...Tawakkallillahitaala... +________+

W'salam...

Adiossss...


1 comment:

tengkorakemas said...

tanpa masalah manusia tidak akan maju, kerana dgn masalah, wujud penyelesaian,

good luck dgn urusan :D

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu