Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, November 4, 2010

Terasa Syahdu Sekejap... T.T

A'kum...

Bulan 4 tahun 2011 akan genapla usia perkahwinan aku yang ke-3...Kalau ada anak mesti dah pandai berlari dan bercakap..Silap2 dah boleh mengaji...Mmmm...

Tapi, aku percaya pada rezeki Tuhan...Ada sebab diats setiap kejadiannya...Tak guna pun kalo aku nak bersedih ke atau menangis....Semuanya akan memburukkan keadaan...

Bila balik kampung semua org bertanya..Aku cuma boleh jawab, blom ada rezki lagi.....Jwpan standard la tu kan...Nasib baik kluarga aku amat2 memahami dan aku sangat2 menghargainya....

Anak adalah anugerah Allah yang tak ternilai...dan kini aku betul2 mengakui kebenaran kata2 itu..Walau duit seluas lautan pun takkan dapat 'membeli' zuriat yang lahir dari benih kita sendiri tanpa keizinan-NYA...

Aku selalu bermuhasabah diri kerana aku percaya setiap apa yang Tuhan dah rencanakan untuk kita mesti ada penyebabnye...Mungkin aku belum cukup layak untuk bergelar IBU...mungkin....Mungkin...

Walau apapun, aku akan tetap berusaha dan berdoa untuk mendapat yang terbaik dari-NYA...Aku redha....Aku pasrah....Segalanya adalah di atas ketentuan -NYA...Korang semua doakan yang terbaik untuk aku yeeee...TQ!

W'salam....Adiosss....


3 comments:

Unknown said...

Sabar bebanyok ye Aida...Memang belum sampai rezeki lagi la tu...Walau apa pun rezeki tak datang bergolek...teruskan usaha anda...:)

Banyakkan sedekah kepada budak@ n anak2 yatim....

Qistina said...

sabar ke kak....
insyaAllah masanya akan tiba....

Aida Tamrim said...

Tima kasih Khawa,Qist..Insyallah, mdh2han ada la rezkinye nanti..

Ooo..kena bykkan bersedekah ngan anak2 yatim ni kak hawa...sedekah kat akak je blh ker??? HEhehehehe

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu