Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 1, 2010

Akhirnyeee....

A'kum...

Alhamdulillllaaaaaaaaaaaaahhhhhh... Setelah berkali2 aku menge'check' gaji dlm **** online, akhirnye, masuk gak gaji aku...Hari ni lps balik keja, leh la aku menyinggahkan diri ke Giant untuk membeli brg2 dapur jap..Jadi berasap la gak dapur aku (bunyi cam lama sgt tak masak kan..Ahaks)...Disamping tu, leh la bayo segala hutang piutang aku yg tertangguh (nampak sgt byk htgnye kaaaannn)..

Haaa...ni baru ada energy buat keja..Tp td walaupun gaji tak masuk lagi, aku masih buat keja tau...Sejahat2 aku xde la sampai makan gaji buta...Tak baik tau...Nanti kat kubur kena soal siasat, sapo la nak jawab tuh...Alahaiii...

Itula dianye kalau keja makan gaji ni, kalo setiap hjung bulan sbuk dok menge 'check' gaji dah masuk ke belum...Kalo masa dah time dan gaji blom masuk2, gerenti muka dah ketat semacam jeee...Jgn nak kata korang tak penah rasa mcmtu ye...Selagi makan gaji ngan org, perasaan tu mesti akan wujud setiap kali wktu dpt gaji...betol tak kwn2??? Hehehehe...

Aku nak sambung buat keja aku balik...Nanti Bos nampak aku curik tulang ni, mau gaji aku bulan depa plak sangkut..Oooohhh tidaaaaakkkkkk....Ampuuuunnnn Boooooossss!!!!  =_=

W'salam...Adiooossss....

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu