Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 8, 2010

Citer Penyepit Rambut Aku

A'kum...

Malam ni aku tetiba teringat citer pasal 'Penyepit Rambut'...Pelik ker? Takdela...Ada teladan yang aku nak sampaikan sebenarnye...Jom baca..

Aku ada penyepit rmbut warna coklat jernih yang aku beli kat Giant...Rega aku tak brapa nak ingat la kan..Aku suka pakai penyepit rambut ni sebab dia blh 'kaut' habis rambut aku...Jadi tak de la rimas sangat...Lebih kurang cmni la :

V
V
v

Gambar ihsan Google


Guna punya guna, mula2 'gigi' dia hilang satu persatu...tapi dek kerana selesa lagi, aku guna la lagi...Sampai la satu hari tu, semua giginye dah habis patah...Mmmm...Takleh dah nak guna...Sedihnye...

Aku pun ngan kecewanya, g la Giant la beli yang sebijik cam tu...Cari punya cari, sekali takde la pulak..Jadi, nak tak nak, aku pilih la yang lain...

Maka, aku pun bawak balik penyepit yang baru tu nak test pakai la kan...Ummmphhh....Langsung tak sama ngan yang dulu! Bila aku guna untuk menyepit rambut aku, tak sampai 5 minit, dah terburai balik rambut aku..Eeeeiiiii.....GEraaaammmm tol la!!!

Jadi, baru2 ni masa g jenjalan kat Alamanda, aku g la beli penyepit rambut yang lain....Sekarang ni aku tengah guna la....Ok la dari yang tadi tu...'lekat' sikit kat kepala aku...Hhehehe.....

Tapi kan..walau berapa bnyak pun penyepit rambut yang aku ada, takkan sama ngan penyepit rambut aku yang dulu...

Kesimpulannya? MAcam mak ngan ayah kita la kawan2...Apa kaitannye? Alaaaa..korng semua kan genius2 belaka, apa kata korang yang bagi tau aku aper kaitannye....Hikhikhik

Sekian, W'salam..

Adiossss..


2 comments:

Sky8Men said...

ohoo...sanggul rmbut mcm dlm gmbr 2..bkn haram ke...tinggikn rmbut....
hm.....=)

Aida Tamrim said...

Ala Sky8Men...sanggul cmni bila kat rumah jeee....Rimas kan...cmni nak buat keja rmh senang skit...hehehehe

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu