Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 29, 2010

Cari Ketenangan

Assalammualaikum Frenz....

Malam yang indah untuk aku buat post yang baru (ceeehhhh)...Tkdela....Aku sebenornye tgh dilanda kesedihan ni...apa penyebabnye, bak kata Siti Nurhaliza, biarlah rahsia...hehehehe..

Dalam hidup kita ni pasti akan datang harinye bila kita rasa sediah, down dan tertekan...Kalo korang rasa cam tu, apa yg korang buat biasanye? Kalo aku, biasanye aku cuba rawat dari sudut batiniah dulu...bukan guna ilmu bkn2 yeee...Maksud aku, aku cb baca yasian ker, Al-quran ker...atau aku tgk Astro Oasis segmen 'Indahnya Iman'..Alhamdulilah..Tenang la skit hati aku ni...Korang cuba la buat... ^-^

Malam ni aku nak cb buat BW seberapa banyak yang blh sambil2 nak cb masuk GA yang kengkawan bloggie ada buat....Yela...Mana tau, untung sabut, timbul...Ahaksss...

Aku nak layan citer 'Putera Katak' kejap ni...

W'salam....Adiossss!!!

3 comments:

hans said...

tenangkan diri

putera katak tu best juga
tgok petang tadi

P/S : Nak Ambil Aku Kau Lupa! Bila Tiba Bab Duit Cepat Pula Kau Ingat! Hahahaha!

Unknown said...

waktu malam paling sesuai utk cari ketenangan. selalu sya cari ketenangan dgn duduk luar rumah sambil tgk bulan bintang kat langit.

Aida Tamrim said...

Hans : Ha'ah la...best gak putera katak tuh..

MH : Kalo kat kg suka la buat cmtu..tgk bintang ngan langit sambil manikmati udara segar :)

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu