Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 15, 2010

Alahai KFC

A'kum...

Semalam aku g makan KFC...Ada kawan blanja..Alhamdulillah...

Mak aiii...ramai orang tak hingat...aku g tu pun dalam kol 630ptg...Hubby kawan aku yg g meng'order' mknan..Aku ngan kawan aku dok layan borak sambil melayan anak2 dia yang seronok dok main kat playground...

Tunggu punya tunggu, lebih kurang 45 minit kemudian, barulah makanan yang dibeli sampai...(Lama kaaann??)...Tkpela lagi lambat..Dok layan bersembang, takdela rasa sangat (Kesian yang beratur membeli je la kannn)..Aku pun rasala whip potatoesnye, aduyaaaiii....masin...Ni kalo org tua rasa ni mesti kata org yang masak nak kawin lagi...ISh,ish,ish...

Aku ingatkan semua KFC makanannye rasa sama jeee...Rupa2nye, lain la jgk yeee....Maknanye sukatan rempah ratusnye tak sama la yeee...Mmmmm...Ada sapa2 leh tolong jawab tak???

Takpela...Dah org blanja kan, kita bedal je laaa...Burrrppp...Alhamdulillah, rezeki... ^-^

Kesimpulannye, kalau francais besar cam KFC ni pun mkanannye leh rasa lain2, jangan la harap francais2 restoran mkanan yang lain tu rasanye leh samaye...Contohnye, NAsi Lemak Antarabangsa Kota Damansara takkan sama rasanye cam kat Kg Baru...

Sebab tu ada peribahasa, rambut sama hitam, hati lain2...Restoran sama nama, rasa lain2 (yang ni aku yang karang)....Hikhikhikhik

W'salam...

Adiossss...


6 comments:

Sheherazade said...

KFC memang begitu

tak ikut procedure la tu,cincai saja

sugar2 kapas strawberry said...

lain sis.huhu
kalau kat tempat saya ayam kfc kat tanah merah sdp.kat pasir puteh xsdp.same goes dgn potato wedges dia gak

Unknown said...

kalau diikutkan memang resepi yang disyorkan resepi yg sama tapi kebanyakan restoran KFC mengubah sedikit resepi itu mengikut selera masing2,,

Aida Tamrim said...

oooo...gitula plak yee :)

Amni said...

hari sabtu hari tu makan kfc jugak.. yup! kfc lain tempat lain rasanya.. saya makan kat sibu.. selalu makan kat kuching macam sedap je.. hoho.. mcd pon sama.. lain tempat lain rasanya.. huhu

Aida Tamrim said...

Amni...Tula...Tapi kalo McD, setakat ni semua masih sedap la kat tekak aku..Ahaksss

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu