Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 1, 2010

Mood Hari Isnin.... +_+

A'kum...

Selamat hari Isnin semua!!!

Hari ni masuk keje je aku dah cam bengang semacam...Gaji blom masuk lagiiiiiiiiii!!!!!!!!!!! Korang mesti pelik kan napa baru 1hb aku dah kecoh2 camni...Camne aku tak kecoh...Kompeni aku ni ada beberapa department..Contohnye Dept A,B dan C...yang A ngan B dari hr jmaat gaji dah masuk yg C (Dept aku la tu) smpai hari ni tak masuk2 lagi...!!! Haaaa...tak ke PILIH KASIH namaye tuh?????


Haaaiii...nak bengang lebih2 pun tak guna jgk...Nak protes? Emmm...cam buang masa je aku rasa...Sudah2nye...diamkan je laaaa....

Ok la...aku kehilangan mood kejap skrg ni..Nak layan baca suratkabar jap...

W'salam...Adiosss...

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu