Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 22, 2010

Salam Fenz!!!!

A'kum...

Pepagi ni, bukak je PC aku terus ke blog En.Ben...NAk tgk pemenang citer kreatif...Dan pemenangnye adalah....Saudara SHUFF SAMSUDDIN!!!! Tahniah,tahniah.... ^___^

2 hari tak menulis jadi gatal plak tangan ni..Ahakss...Pekabo kengkawan bloggie semua!!! Mudah2han sihat2 sejahtera semuanye hendaknye...Aku, cam biasa laaa...bertambah2 shat...

Apa aktiviti korang 2 hari ni? Aku mulakan hari aku ngan buat sarapan dan mengemas rumah..Oleh kerana Hubby cuti, lantas dia pun merajinkan diri gak menolong aku apa adanyeee...MEKASIH YANG!!! ^_______^  (Len kali leh tolong lagi)...

Hari ni sampai je opis, hujan turun ngan lebatnye...nasib bek dah sampai opis...KAlo td aku masih lena dah hujan alamatnye mesti tersasul tido!!! Wakakakaakka

Aku PAUSE jap ye..nak start buat keja dulu...NAnti senang, aku sambung la lagi...PEace!!!!

W'salam...

Adiossss...


2 comments:

Leena said...

hehe...
slamt bekerje =)

nama akk dah masok dlm list contestant...jgn risau ye ^^ tnggu lg dua hri je tarikh tutup giveaway nyer =)

i Loike This! said...

wah, tenkiuuu :D

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu