Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 1, 2010

Kenapa Itu, Kennapa Ini ????

A'kum....

Nyaman je rasanye mlm ni...2,3 hari ni asyik hujan kat tpt aku...Alhamdulillah...Tkde la bahang sgt kat dalam rmh ni...Mata dh mengantuk, tp tangan masih lagi nak menaip....Jd aku siapkan la 1 n3 sebelum aku masuk zzzzzzzzzz ..Heh

Aku baru baca n3 En.Ben td yg bertajuk 'Aku Ingin Jd Dia'...Mmmm...Tiba2 cam terkena plak pd diri sendiri...kaang kala bila ada benda yg tak brapa nak best jd kat aku, aku ada gak terpk kenapa aku bukan si polan atau si polana yg pd pandangan mata kasar aku sgt sempurna hdupnye...Kanapa itu,kenapa ini...Terlalu banyak KENAPA dlm kepala otak aku ni...

Negatif thinker? Sekarang ni dh kurang skit kot...Dulu aku lagi teruk...Terlalu memandang org lain jauh lebih baik sampai confidence level aku jd 0...Tu la...Mungkin aku ni kurang bersyukur dgn apa yg aku ada smpai Tuhan selalu bagi aku ujian demi ujian yg menyiksakan...

Sekarang ni aku cuba jd lebih positif dalam segala hal...Apa je yg terjadi dlm hidup aku, aku cuba rasionalkan dengan kata2 dan fakta2 yg paling positif yg blh aku setkan dalam kepala otak aku...

Korang tau bila masanye aku paling positif dalam hidup? Ms aku kecik...Sbb masa tu aku tak penah pk nak jd cam si polan atau si polana dan aku tak terlalu banyak KENAPA dalm kepala otak aku...Aku cukup gembira dan enjoy dengan kehidupan yg aku ada...Bukak mata cuma pk main jeeee....Hehehehe

Walau siapapun kita, aku rasa yg boleh tolong kita mempositifkan pemikiran kita adalah DIRI KITA SENDIRI...Org disekeliling hanya boleh memberi galakan dan sokongan...Samada nak gembira & ketawa atau sedih & menangis, semuanya adalah dalam tangan kita sendiri...

Sekian...W'salam..

Adiosssss

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu