Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 30, 2010

N3 Membebel =_____=

Assalammualaikum...

Selamat Tengahari semua!!!

Sehingga n3 ini ditulis, aku masih blom mendapatkan gaji aku...kecoh kan aku ni...pasal gaji pun sbuk nak tulis kat blog...Kalo korang nak tau, kalo kat rmh tuh, aku la yang rajin nak bercerita..Yang laki aku pun layaaaannnnnn jela (walau ada ketikanye dia cam dngr tak dngr..Ekekeke)...

Mmg dah fitrah org prpn kot...mulut mesti nak bercakap...HAri tu aku ada tgk rancangan yang dikendalikan Dato' Dr.Fadzillah Kamsah (Tajuk aku lupa plak)...Dia kata, membebel adalah salah satu cara prpn melepaskan tekanan..Maknanye macam terapi bercakap leer (ada ke istilah terapi camtuh..uhuk)..Jadi si suami, kalo isteri membebel tu, tadah je la telinga..Tu maknanya dia tgh nak melepaskan tekanan yang ada..Jadinye, lepas membebel tuh, msti hatinye akan lega skit..Baru lah leh buat keja2 rmh dgn lebih bagus ^____`

Aku suka menulis...Jadi kalo n3 aku ni kebanyakkannye melalut, korang jgn la marah..Tu maknanye aku nak release tensen jeee...Kalo korang tak suka, maaf la yek... +_____+

Bila kat rmh, ssh la buat n3 sbb ada tuntutan keje lain yang lebih penting untuk dipenuhi..JAdinye, masa kat opis je la aku leh menulis, membebel, dan sgala macam 'me'2 lagilah...

Korang jangan boring la plak yeee...Hehehehe

W'salam...

Adiossss...

13 comments:

Drama Mama said...

betul betul betul! membebel adalah terapi bagi perempuan! haha

http://twinkywinkystars.blogspot.com

Aida Tamrim said...

Betul kan DM..hikhikhik :)

eB ezrin said...

betoi... tapi kalo kiter dok bebel... org boring laks kan?.. ;p

Aida Tamrim said...

eB, membebel tu kena tgk topik la jgk kan...hehehehe...Takleh nak hemtam keromo jek...

Unknown said...

at least, membebel dpt melepaskan tekanan yg terpendam dlm diri :)

Aida Tamrim said...

Yeeee Betuuuuullll tu MH!!!! :)

hans said...

hohoho
den pun suka membebel kadang2

P/S : I Follow You! You Follow I Balik Yer! Kalau Tak Follow Balik Dikira Angkuh, Sombong Dan Bongkak! Habis Bagaimana Dengan Kamu Yang Memaksa Orang Itu?

lina said...

:)

sekamar rindu said...

salam..

selalunya orang dapat isteri yang beleter..hidup pasti bahagia..
kerana selalunya wanita ni kata yang betul. meningingatkan adik2 yang lupa/malas..kan bagus tu..

suka entri ni.,

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

standaaaarrddd....


samalah kita..


hikhik..

Aida Tamrim said...

Hans : Bgs3..hikhikhik

SR : Yaaa!!Sy setuju sesgt...Thanks :)

Azrina : Jom kita buat kelab membebel..Huhuhuhu

Semarak Api said...

sy x ske bebel.kalo tensen jek nangis..release jgk tp pnt.hehe..

eh..hye..jejln cni :)

Aida Tamrim said...

SA : Kengkadang melalak la jgk kalo nak release tensen..Leeeeegaaaaa..Tp, mata bengkak tak hingat la...hehehe

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu