Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 15, 2010

Hepi Monday Morning!!!

A'kum...

Selamat hari Isnin kengkawan semua!!!!

Hari ni oleh kerana buaian mimpi yang terlebih syok, aku telah mengalami kelewatan bangun pagi untuk g keja...Akibatnye, masa yang sepatutnye untuk sampai ke tempat keja, aku dah terlewat banyak minit...Aissshhhh....Maknaye, hari ni aku kena extend skit la waktu keja aku untuk 'bayar' balik yang aku terlambat hari ni....ish,ish,ish...

Nasib baik le ada kak Hawa tolong backup kan...Hehehe..Mekasih kak Hawa....

Apa la plak citer korang first day keje untuk minggu ni? Msti bervariasi kan?? Kalau pasal jem, toksah le sebut sebab tu dah jadi perkara lumnrah kalau hari keja...Kalau tak nak jem, cuba korang keja masa hari raya Aidilfitri atau raya cina...Mesti gerenti jln cleaaarrrr jeeee....Ahakss...

Aku stop dulu sekejap hari ni..Nanti kalau senang, aku sambung balik yeee...

W'salam...

Adiossss...


2 comments:

Unknown said...

waaa bagus bagus.
pekerja yg jujur ^___^
saye bukak office pkul 7 tadi.
mule dgn basoh baju.sidai baju.
HAHA.

Aida Tamrim said...

Hehehe...Ni opis kat rmh ker? Ben je bunyinye...Wktu lunch ngan habis keja smua semdiri setting kan? ^o^

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu