Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, November 18, 2010

Sehari Selepas AidilAdha...

A'kum...

Salam AidilAdha semua!!!

Amacam??Sonok ker beraya?? Aku rasa mesti seronok kan?? Sebabnye, td aku dtg keje jalan clear jeee...Mesti korang ada yang masih merayakan diri di kampung halaman masing2 kan??...Best la korang dapat cuti lama...Aku cuti sehari jeee...Ni dah kena keja balik..Tupun, mood cam hari Isnin jek...Blues memanjang..

Semalam untuk pertama kalinye, aku men'try'kan diri membuat roti jala...Hbs kelam kabut dapur aku dibuatnye...Macam Spore di langgar todak (cuma takdela ikan todak yang bergelimpangan yee..Ahaks)...

Tapi, Alhamudulillah...menjadilah jugak..Nanti ada masa, aku upload la gambonye yee...Korang plak, apa resepi Raya ni? Ketupat, rendang mesti ada kan? Aku nak masak beriya pun tak berapa nak semangat la plak...Almaklumlah...penghuni rumah aku ni bukannye ramaipun...Kalo ada anak2 leh la jgk nak sambut beriya..huhuhuhu...

Apapun, Raya tahun disambut penuh besederhana tahun ni..Yelah...musim2 banjir ni, kita kena la mensyukuri apa sahaja yang kita ada dan jangan meratapi apa yang kita tak mampu nak ada...Peace!!!!

W'salam...

Adiossss...

2 comments:

puanstoberi said...

Kita tak ketupat bagai.. laksa je.. huhu..
ari ni buat bihun sup tulang lak.. nom nom nom

Aida Tamrim said...

Mmmm...Sedapnye sup tulang...Nk ckit ^__^

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu