Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 1, 2010

Kisah Cinta Si Chinta

A'kum...

Aku baru hbis tgk citer Chinta ni..Dulu aku takde brapa nakkisah sgt citer ni (bkn sbb pelakonnya), tp sejak muncul watak si Ady Putra (Amar/Rasul) aku tersuk la plak nk layan terus citer ni.. Korang pun mesti ada yg pengikut setia citer ni kan???

Ady Putra / Fasha Sandha / Farahdhiya

Aku sedey la kalo tgk watak Chinta ni..menyalahkan takdir sampai tak percaya lg pada qada' dan qadar Tuhan.. Korang rasa org macam ni kalau betol2 wujud la kan, sapa agaknye yg paling layak utk menyelamatkannya??? Adkah org macam Rasul? Tpkan, bukan ke lelaki yg baik hanya utk perempuan yg baik??? Tolong la jawab weeeeeiiiii....Huhuhu

Apapun, aku nak cuba la tgk citer ni sampai hbs...Aku nak tengok cmne penulis skrip citer ni nak endingkan kisah si Chinta ni...Logik ke tak agaknye yeee...Mmmmmm...Tak sabar la plak...Lagipun aku leh tgk citer ni kalo aku masuk shift pg je...Kalo shift ptg, mmm alamat kena tgk kat internet je la...Tu pun kalo line clear...kalo line yg gitu2 jee...mmm...tgk dlm mimpi je la...Ahakahakahak..

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu