Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, November 19, 2010

Jangan La Marah Yeee @__@


A'kum...

Adoyaaaiii...baru je nak melepakkan dan menyenangkan diri sendiri tetiba teringat yang aku kena buat repot untuk ari Isnin ni...Ummmphhhh....

Sambil sbuk2 nak membuat report ni, aku sempat la lagi menulis n3 ni dan menjeling blog2 yang ader...Ngeeee...Semua keja mesti boleh beres asalkan kita tau nak sambil2 menyelam, minum le air skit2...Jgn sampai lemas la plak yek...Pandai makan, pandai la simpan...Jangan jadi cam sesetgh artis kita...buat menda tak senonoh siap amik gambo, lepaih tuh, siap leh letak kat FB/Twitter/Blog (Aiiihhh...Dh cter lain la plak aku nih..Ish..merapu jeee ^__^ )

Aku pelik skit ngan diri aku ni..Kalo kat tempat keje tu, pantang ada masa lapang sikit, mesti adeee je idea nak menulis (walaupun kadang2 dok merapu meraban jee pun)...Tapi kalo kat rumah, blank je kepala otak aku nak menulis...Hairan bin ajaib betol laaa...Korang hairan tak? Ala...korang tu paling2 pun mesti ada yg ckp 'Ada aku kisah??'...Wakakakaka...

Korang dah baca ker semua n3 yang terlibat dlm idea kreatif BA tuh? Kalo blom, g la baca!!! BEST!! Kalo dh bc pun, g la baca lagi...Lagi2 ENTRI 38 (Aiseh...Promo lagi..wakakaka)...

Korang jangan la meluat plak sbb aku asik mempromo diri sendiri..huhuhuhu...Kalo bkn aku yg promo, sapa lagi ye tak??? Jangan mareee aaaahhh.... ^__^

W'salam...

Adiossss...

1 comment:

Cik Su Life Cycle said...

banyak gila tue..cik su tak sempat baca semua lagi

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu