Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 30, 2010

Doa Yang Baik2 Jeeee

Assalammualaikum...

Salam pagi selasa kengkawan!!!

Aku tak brapa nak sihat semenjak 2 menjak ni...Tak tau kenapa...Sakit yg tak nampak kat mata kasar...Mimpi mlm2 pun semua yg tak best2 blaka...Haruskah aku berubat traditional????

Akak satu opis ngan aku, (Kak Hawa) ada tanya aku semlm..."Ko tak rasa ke ko kena 'buat' ngan org?"...Mmmm...Aku ty dia blk.."Siapa la nak buat sy ni kak, bkn ada apa2 pun"...tu kira jawapan lurus dari aku la sbb aku tak nak berprasangka buruk kat sapa2...Siapalah aku ni nak pikir camtu..Bukan ke takkan jadi sesuatu perkara tu tanpa keizinan dari Tuhan...Dan setiap benda yang terjadi tu mesti ada hikmah/sebab disebaliknye..

Apapun, aku nak cuba buat check up dulu kat Hospital..Tgk la camne nanti...Mintak2 apa yg aku rasa ni cuma sekadar angin kus2 je la...Insyallah takde apa2 kot (ayat nak pujuk hati sendiri)...

Malam tadi aku plan nak masuk GA kat blog kengkawan..Tapi dek kerana tetiba mata aku jd mengantuk sgt dan ditambah ngan tenet yg slow giler...akhirnye aku terlelap depan laptop..Jadi, tak kesampaian la hajat aku semalam...Tengok la mlm ni camne...

Korang semua jaga kesihatan ye...Kalo diizinkan Allah aku akan terus berada dalam dunia bloggie ni...Insyallah...Amiiiinnn... ^_______^

W'salam...

Adiossss...


No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu