Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 29, 2010

Sekadar Renungan

Assalammualaikum kengkawan semua!!!

Bestnye hari Isnin ni kan ( Ayat psiko diri ^___^ )...Aku rasa best sebab setelah bercuti selama 2 hari, akhirnye hari ni dapat la aku nak mengupdate blog kesayangan aku ni...Eiiiiii....Sukanye!!!! Ahaksss...

Apa korang buat cuti ni??? Mesti ada macam2 aktiviti kan...Lagi2 yang dah ada anak tuh..Mesti makan angin kat mana2 kan...Jangan sampai kembung perut plak...Wakakaakaka...Jangan mare yeee...Aku gurau jeeee...

Pagi2 ni aku nak kongsi berita lagi!! Kali ni aku amik dari suratkabo KOSMO...Jom baca!!!

NEW DELHI - Ribuan orang menari, menyanyi dan bersorak di beberapa batang jalan raya di sini semalam dalam perarakan pertama gay, lesbian dan pondan di India.

Seramai 2,000 aktivis gay termasuk penyokong cara hidup bebas itu menjerit pelbagai slogan dan membawa poster semasa mereka berarak.

"Hari ini merupakan hari untuk menyatakan bahawa kami merupakan gay dan kami berasa bangga. Kami tidak pergi ke mana-mana, kami merupakan sebahagian daripada masyarakat," kata salah seorang penganjur, Amit Agrawal.

Perarakan itu dilakukan sejak gay dibenarkan berdasarkan undang-undang India.


Mmmmm....Aku nak sentuh lebih2 takut ada yang 'sentap' plak..Tapi, cuba korang pikir yee..Kalo dalam dunia ni semua lelaki Gay, macamana nak mengembangkan zuriat...Maknanye, golongan lelaki Gay ni cuma akan mempergunakan wanita hanya untuk mendapatkan zuriat jela...Kalo macam tu, kiranye, diaorg ni macam meletakkan Wanita di darjat yang paling rendah kerana seolah2 hanya layak dijadikan 'mesin' untuk melahirkan anak tapi tak layak untuk dicintai dan dikahwini....Ummmphhh...

Itu cuma pendapat aku dari sudut kemanusiaan..Kalo cakap dari sudut agama, lagilah panjang critanyee...=_______=

W'salam...

Adiossss...


4 comments:

Ati Masrif said...

salam.

emm..susah nak komen

kalau hati n perasaan tak kesitu camne yek..susah xleh nk paksa

Aida Tamrim said...

Tapi kan Ati, kita kan dah dikurniakan Akal dan Iman untuk memandu hati dan perasaan kita kejln yang sepatutnye...betul tak...??

amimarz said...

kebetulan, pagi tadi on the way ke opis, nampak 2 macho Pakistani guys.. MASALAHnya jalan berpegangan tangan.. ee yewwwwww!!! geli maks....

Aida Tamrim said...

Amimarz : Diaorg ni mmg stail jln suka pgg2 tgn kot... :D

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu