Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, November 19, 2010

Berita Hari JumAAt

A'kum...

Salam pagi Jumaat semua!!!

Sebelum aku membebel lagi, aku nak ucap trimkasih bebyk kepada kengkwn bloggie semua yg wish luck kat aku untuk citer kreatif En.Ben tuh...Aku pun nak wish Best Of Luck utk korang yang participate jgk!! Yang penting kita semua have fun!!! Betul tak??? Mekasih En.Ben for the oppurtunity..Heh

HAri ni aku sonok sangat sebab esok ngan lusa cuti!!! Yeaaayyyy!!! Tapi aku sedih la skit sbb 2 hari ni aku tak dapat nak mengupdate blog aku ni...Ini adalah disebabkan masalah2 yang tak dapat diceritakan dengan lebih lanjut lagi..Hehehe

HAri ni pagi2 camni cam biasa la..Aku nak ajak korang membaca satu brita yang memikat hati aku...HAri ni aku amik dari suratkabo KOSMO..Jom baca!!

KUALA TERENGGANU - Keseronokan tiga pelesit rempit berlumba haram di Lebuh Raya Pantai Timur 2 (LPT2) yang belum dibuka dekat sini dengan membuat aksi berbahaya ala Superman berakhir dengan tragedi apabila kesemua mereka terbunuh selepas motosikal yang dinaiki bertembung sesama sendiri kelmarin.

Kejadian pukul 6.50 petang berdekatan Kampung Bukit Guntong di sini itu mengakibatkan seorang pelajar sekolah berusia 16 tahun, Solihhuemi Harun dari Kampung Hulu Jeram, Tepu; Md. Abdul Rahman Md. Jusoh, 20, dari Kampung Raja, Tepu; dan Mohd. Firdaus Nawi, 20, dari Kampung Sungai Ikan, Tepu dekat sini maut.

Kesemua mangsa cedera parah dengan kepala dan tangan kiri salah seorang daripada mereka hampir putus. Seorang mati di lokasi kejadian. Dua lagi meninggal dunia ketika dalam perjalanan ke Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ) di sini.

Berita lanjut, samada korang beli kat kedai suratkabo KOSMO atau klik je SINI.


Apa agaknye pengajaran dari brita kat atas ni ye murid2 (ceh..cm cikgu skolah la plak ^__^) ... MAleh la aku nak mengomel panjang2..Cam biasa la jgk, kalo aku maleh nak mengomen, korang komen la sendiri yeee...

W'salam...

Adiossss...


No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu