Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 15, 2010

Cuba Pikir2 kan Ye...

A'kum...

N3 ni aku tulis sebelum aku memblah kan diri balik rumah (Td kat n3 pg, kata nak stayback, tapi...Ummphhh)...Jgn jelesss...Aku minggu ni balik kol 0430ptg...

Tadi Bos masuk bilik kitaorg (dept aku ada 4 org ahli), dok bising2 bengang ngan isu budak hingusan dok bercium kat tepi jalan pagi tadi...HAiiissshhh..Ape nak jd la bebudak skrg ni kan...KAt tepi jln pun blh jadi gak...Aku rasala kan diaorg memang sengaja buat wayang kot...BAngga bila orang dok perati...Ummmphhh...NAUZUBILLAH...Jauhkanlah menda2 ni dari semua keturunan aku...Astaghfirullahalazim...

Aku pernah dengar seorg lelaki berkata2 (bukan sorang actually, dh ramai dh berkata2 begini), "Lelaki ni, jahat macamana pun, kalau kawin, mesti nak cari perempuan yang baik2"....Haaaa....Wahai adik2 perempuanku yang masih belum berkahwin, tolongla pikir2kan apa yang tersirat disebalik kata2 itu yeee...

Memang la perempuan yang baik hanya untuk lelaki yang baik...Tapi kadang2, lelaki yang tak berapa nak baik ni, cuma nak perempuan baik2 je untuk melahirkan zuriatnye..Sbb diaorg ni BIJAK...Diaorg nak keturunan diaorg nanti jadi keturunan terhormat...Betul ker? Ahakss...Pikirla sendiri yek!!!

W'salam...

Adiossss...

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu