Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 9, 2010

Jom Breakfast ^-^

A'kum...

Sedapnye nasi kerabu !!! Hari ni aku sarapan nasi kerabu...Korang nak??? Beli la sendiri...Hehehehe...Jangan marah aaaa...

Aku ni orang Johor, tapi suka sangat makan nasi kerabu ni...Dia ala2 nasi ulam & nasi ambeng.. Tak caya? Haaa..nasi ulam ngan nasi ambeng kalau nak bagi sedap, kan kena gaul semua baru makan kan? Sama la ngan nasi kerabu...Ni nak makan mesti guna tangan...sudu ke, chopstick ke, garfu ke, takyah sbuk2 nak guna....Barulah rasa xtra sedap sehinnga menjilat jari jemari !! Nyummmmmmyyyyy !!!

Aku nak makan dulu, kalo korang blom sarapan lagi, dan teringin nak makan nasi kerabu gak, pandai2 la nak cari ye (sbb aku pun org lain yang tolong belikan...Ahakss)....

W'salam...Adiooossss....


No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu