Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 22, 2010

Sukan Asea 2010

A'kum...

Korang ada tengok Badminton & Takraw akhir untuk Sukan Asea tak??? Mesti ramai yang tengok kan,kan,kan??? Aku tengok la jugak setelah 'dipaksa' tengok oleh Hubby aku...Almaklumla..aku ni semangat kesukanan tak brapa nak tinggi sangat kalau nak dibanding ngan Hubby aku tuh...

Mula2 citer pasal Takraw dulu..Masa first game tu, teruja la jgk nak tengok sebab semangat pemain2 kita yang beriya2 terutama player dia yang nama 'Putra' tu...Tergelak la jgk bila diaorg dok mengacah2 pemain2 Thailand..Kiranye walaupun, Thailand menang mula2 tu, rasa macam ada harapan la jgk tengok cara pemain2 kite tuh...

MAsuk game kedua, kening aku dah agak berkerut2 kerana nampak dah kemengahan pemain2 kita..Al maklumla...2 orang pemain kita tu agak berisi la jgk badannye...Agak2 harapan dah semankin kabur nak menang, tetiba leh la plak tukar pemain..Kalau tak silap aku yang kena tukar tu kaptennye yang bernama Arif...KAlau tak silap la...Kalau silap, mohon ampun...Hehehehehe...

Lepas tgk kegagalan pasukan Takraw nak dapat emas, mlmnye aku ngan Hubby tgk la pulak Badminton beregu akhir...Ni lagi sengit...Sampai 3 game la diorg main..GAme kedua yang paling mendebarkan laaa sbb game point boleh drag sampai 29 tuh..Tapi nak buat cmne...Pasukan Indon ternyata lebih handal, jadi kita terpakasa berpuas hati dengan pingat perak je la...Apapun, aku rasa beregu kita ni, diorg main all out la...

Malam tadi layan badminton akhir perseorangan plak...Oleh kerana lawannye adalah Lin Dan, takyah nak kata apa lagi...Tapi Chong Wei dah buat terbaik la sbb berjaya mengheret game sampai ke nombor 3..

Mmmm...Rasanye, bukan rezeki kita untuk dapat emas la dalam badminton...Yang pasti, squash utk laki dan perempuan, dua2 kita dapat emas...Alhamdulillah...

Haa...Macam buat ulasan sukan la plak aku rasa...Apapun, semangat nak tengok tu kena la ada walaupun kita tak mampu nak g Guangzhou beri sorakan semangat....Yang penting, kita masih bangga menjadi rakyat Malaysia!!!!

W'salam...

Adiossss...

No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu