Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 30, 2010

Crita Pasal GA

Assalammualaikum...

Hari ini hari gaji...Mintak2 takde la cam bln lepas...Tunggu punya tunggu punya tunggu, last2 dapat lambat 2 ke 3 hari...Ummmphhh...

Kalo gaji sempat masuk tengahari ni, ingat waktu rehat nak kluar sat g Giant nak beli barabg2 rmh skit..Bukan tkleh g nanti2, tp disebabkan oleh aku ni bukan jenis suka shopping lepas balik keje, jdnye, brg2 yang mmg penting dan dah habis licin, aku g la beli dulu..Yg lain2 tu g ngan Hubby laa (sbb dia leh tlg bayarkan..ekekeke)...

Td aku g jenjln blog org..Byk tul yg dpt award...Cmne diaorg leh dapat ek? Aku teringin la gak dapat..Hmmm...Nampaknye, aku kena berusaha keras lagi untuk dapat pengiktirafan yang sedemikian...Aku ni masa terhad sgt..bkn blh nak menghadap komputer jeee...Nanti aku kena brain frost..Wakakaka...

Cadangnye, bln depan nak wat GA dan hadihnye akan datang dari 'kedai' aku iaitu : http://adialuvluzesmallshop.blogspot.com ... Nanti korang rjn2 la participate yeeek!!!

W'salam...

Adiossss...


7 comments:

MOMMY CGG said...

hi...

tq singgah:)

moga ceria selalu ye

sugar2 kapas strawberry said...

sebut sal award..ada dekat 10 awards tak letak lagi kat blog..haihhh...

nk award sng je..bila kita rapat or selalu komen blog org.org mesti akn igt kita punyer :)
so rerajinla g blogwalking sana sini heeeee

Aida Tamrim said...

Waaah sugar2...Bestnye...Ok..nanti sy akan merajinkan diri g BW !!

sekamar rindu said...

salam...


huhu kakitangan awam dah lama huhu..dah nak kering dah ni..:)

nice blog...mohon folloe..

Aida Tamrim said...

SR : Hehehe...Sama2 la kita kekeringan..Ahaks...Dh follow pun :)

puanstoberi said...

nati pasni kak reen kasik award eh..dun wori.. hehehee

Aida Tamrim said...

Ok kak Reen...Sy tunggu ni ^____^

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu