Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 1, 2010

Tak Puas Ati Lagii....

A'kum...

Haaaaiiiii...hari keja ni tetiba la plak banyak menda nak ditulisnye...Ni la penangan gaji yg blom masuk lagi...Nak buat keja pun malas...Kalo ada yg ckp aku ni keja tak ikhlas dan mengharapkan gaji je...Ya!!! Anda BETUL!!!! Aku mmg tak berapa ikhlas nak keja ni..hehehehe...jahat kan aku???

Alaaaa...senang nak citer, aku ni ikhlas bekerja hanya dgn bos yg betol2 ihklas mengambil aku kerja...Bos yg ikhlas, maksudnye, yg bila keluar duit buat dinner atau makan2 takde nak mengungkit2 balik..Yang bg apa2 benefit takde nak bercerita balik penuh gah dan sinitikal...Huh..Geram la plak rasanye...

Ssh2 biarla aku keja sendiri..Tapi, tkde modal la plak..Nak buat pinjaman, hutang yg sedia ada pun tak beres lagi...Aku ni masih sedar keupayaan diri laa...Jadi selagi belum mampu, terpaksalah bersabar dgn bos yg ada...Mmmmppphhh...

Korang2 semua ni, jgn la ikut perangai aku yg tak baik ni yee... Aku ni mmg cmni...Kalo geram smua aku ungkit balik..Jadi ikhlas2kan la diri anda slalu (aik?tak abis pasal ikhlas lg ker?)...

W'salam...Adiooossss....


No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu