Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 22, 2010

Waaaaaaa ......... T__________T

A'kum...

Tetiba kepala otak aku jd agak blur dan berat...Mata aku jd berpino2...Hati aku rasa susah...Ummmphh...Esok ngan Rabu ada meeting ngan client..TL aku EL sbb anak dia masuk wad...Maknanye, aku la yang kena ganti ni..Waaaaaaaa!!! Takmo!Takmo! Takmo!!!!!!!!!!!

Aku ni bukan aper...Nanti kena 'tembak' ngan client, pebenda yang aku nak jawab...Mau 'ngaga' je jawabnye...Aiisshh..Dah le aku ni ada penyakit darah gemuruh...Suka sgt menggelabah...

Aku nak sambung keje la... T_______T

W'salam...

Adiossss...


2 comments:

Qistina said...

sabo ye sis....
semoga dipermudahkan segalanya~

No name said...

Hye all the best yer...
Aku phm sangat klu mcm nie.. aku pun takut jmpa client jgk.. sah - sah kene tembak kaw kaw punya... Tp prepare jer apa saja kemungkinan soalan yang dia nak tanya terutama kelemahan yang Co kita ada... huhuhuh

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu