Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, November 11, 2010

Jom Tengok tv

A'kum...

Hari keadaan agak lembab untuk aku mengeluarkan apa2 idea untuk menulis. Jadinye, aku g la beberapa blog untuk refreshkan kepala otak aku semula...

Td aku br g blog En.Ben dan terbaca tentang Penyanyi kumpulan Fotograf yang meninggal petng tadi masa main futsal..Al-fatihah untuk arwah.....

Aku tgh layan citer Jackie Chan ni...Citer 'Armour Of God II'..

Ni poster citer dienye

Aku suka tgk citer Jackie Chan ni sbb dalam aksi dia ada komedi...kiranya takde la serius memanjang...Ahaksss......

Korng kalo tgk citer aksi, citer sapa yang ko suka tgk dan kenapa? Mesti ada sebab masing2 kan???...Walau siapapun yang korang suka tgk, tak kisahlah.....Janji korang gembira...

Aku nak sambung tgk citer Jackie Chan ni lagi...Nanti2 la aku sabung celoteh aku ni ye...

'W'salam...

Adiossss..



No comments:

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu