Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, November 19, 2010

ENTRI 38 ... Jom Undi!!! ^__^

A'kum...

Waaahhhh...penat...penat..memang penat...Nak tau aper yg penat??? HAaaa...yang penat adalah jari jemari aku...Hikhikhik...Penat sbb sbuk membaca n3 blogger yg masuk citer kreatif En.Ben tuh...

Penat memang penat...tapi...SERONOK sesgt...Macam2 citer ada..Ada yg lucu, ada yg sadis ada yg puitis...pendek kata, MACAM2 ADA...kihkihkih...Nampaknye, pening la blogger2 yang lain nak mengundi ni kan?? Ekekeke...Aku dah ada beberapa blogger yang aku nak undi (selain diri aku sendiri la)...Tapi disebabkan leh undi 2 blogger je, maka dgn ini, aku pun menggundi la n3 nombor 38 dan tuuuuuuuuuuuuuuttttttttttttt...rahsia...wakakakaka...

Apapun, korang jangan lupa undi aku yek...ENTRI 38...ingaaaattt!!!!

Sempat lagi kempen diri sendiri tu kan...Muahahahaha..Ala...bukan slalu pun aku nak participate benda2 camni..Ni tetiba plak terajin..Lepas tu, tajuknye memang kena la sgt ngan aku yg memang kerap kekeringan idea ni..Lalu, terciptalah ENTRI 38 ni (promo lagi tuh)...Kalo korang rajin, baca la yee..Alaaaa...ntah brapa kerat la sgt aku menulis tu...xde menda pun citernyee..Ahakss...

W'salam...

Adiossss...

5 comments:

Artzlizan said...

hehe...pancing undi yer... :)
nanti saya undi yer...

hans said...

gudluck

P/S : Tutorial Cara Untuk Meletakkan Tweet Button Dalam Blogspot

Anonymous said...

goodluck2 yer..hhehehhe

Aida Tamrim said...

Pancing, mesti kena pancing..hehehe :)

Ciao Annin said...

Pancing guna umpan hebat! Hehe!

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu