Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 16, 2010

Salam AidilAdha Kengkawan Semua!!!

A'kum...

Selamat hari Selasa semuanye!!!

HAaaa....esok raye....Aidiladha....Korang balik kampung ker?? Yang dok kat belah utara ngan pantai timur mesti ramai yang balik kan...?? Yelah, biasanye kat belah2 sana tu sambutan Aidiladha lagi meriah dari Aidilfitri..Betul tak kengkawan ^__^

Dulu masa blajar kat Kolej, dek kerana nak balik kg sendiri, jauh sgt (aku dulu blajar kat utara), jd, terpaksalah beraya dirantauan..Uhuk,uhuk...

Aku pernah sambut Aidiladha kat Perlis ngan Kedah dan kesimpulannye, kat Kedah tu sambutannye meriah lebih sikit...Dari nak g sembahyang raya, sampailah g bertandang kat rumah sedara mara..Pagi tu kitaorg dok mandi kat sungai blakang rumah kawan aku tuh..Sempat la lagi si pacat nak menghisap darah aku...Eiiiiii...Terjerit2 aku dibuatnyeee...Hampeh....Apapun, suasananye sangat2 la happening gitu...Suka sangat masa tuuu...Hehehehehe

Stelah menginjak mankin 'dewasa' ni (ceehhh..taknak ngaku tue tau...Ahaks), aku dah lama tak rasa kemeriahan menyambut raya kat tempat org...Lagi2 dah kawin ni...Hehehe...Sebab tu orang ada cakap "Pengalaman adalah sebaik2 guru" kerana pengalaman yang sebenarnya banyak mengajar kita suka duka kehidupan ni...

Aku nak ambil kesempatan ni untuk ucapkan "SALAM AIDILADHA" utk kengkawan bloggie aku semuanye...Semoga kita akan sentiasa berada dalam dakapan keredhaan-NYA dan keberkatan-NYA selalu..

W'salam...

Adiossss...


KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu