Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 30, 2010

" LITTLE FINGERS contest 3 "

Assalammualaikum...

Kali ni aku nak masuk contest ni plak sbb hadiahnye cute sgt..Hehehe..


Syarat2 contest dia senang je :

(1) kena polo 3 blog family kami nih...eB, El & efFA... (Semua aku dah follow)
(2) wat n3 psl contest nih... letakkan banner kat atas tuh dlm n3 & sidebar...
& link back to this n3 (Aku dah buat..Cb tgk kat sidbar aku ada tak?Heh)
(3) leh nk msk 3 kategori skaligus atopn yg anda suker jerk... i dont mind... ;p (Aku masuk tiga2)

satu : upload skeping photo lama u oll yg paling menarik... ms zmn kanak2 dolo... dlm aper situasi pon x per... kalo ader la... kalo x der proceed jerk... 
(Gambo klasik aku adalah seperti di bawah)
V
V
v
v
Ni ghuper aku masa kecik ^.^

dua : ceriterkan memoirs yg paling u olls x leh luper... yg menarik, lucu, sedih etc...

Citer aku seperti berikut :
Momoirs paling aku xleh nak lupa adalah masa wedding aku...Walaupun panas..Tp tersgt2lah meriah rasanye..Ada karaOke yg ditaja oleh palcik aku (ekasih Cik Mon&Cik Mat)...Laki aku pun mengeletis je nak berkarOke gak (almaklumla, org giler karaOke la katakan)...Yg paling uniknye, sedara mara aku sbuk mempraktikkan pantang larang turun temurun...Antaranye, bapak aku campak baju2 lama aku kat atas bumbung kasi elak hujan..Dan Alhamdulillah dgn izin-NYA, tak hujan...

tiga : mention jerk nama manjer u olls ms kecik2 dolo... naper anda dapat namer tuh yer?...
Nama manje aku adalah : Ai
Ni kira nama yang sedara mara aku panggil la...Termasuk org2 kamung aku gak...
Sampaikan bila dah kawin, laki aku pun panggil aku 'Ai' jgk...Kalo org tktau, diorg ingat aku ber'i' 'u' ngan Hubby aku...Hehehe

Ok...Beres la n3 aku untuk contest ni...Kalo korang nak join, klik kat SINI ye!!! Gud Luck!!

W'salam...

Adiossss...


2 comments:

eB ezrin said...

id follower eper eh?

nanti eB terjah balik yer... tq

Aida Tamrim said...

id follower aper ye yg dimaksudkan eB? Krang paham leee...Sowi :P

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu