Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, November 18, 2010

CERITA KREATIF BEN ASHAARI : BLOGGER KERING IDEA ?

A'kum...

En.Ben dah kembali ngan Cerita Kreatif nye dan kali ni, tajuknye adalah : BLOGGER KERING IDEA ? ...Haaa ni aku slalu sgt alami & aku nak cuba la nasib aku, tgk untung sabut ka untung batu kaa...Jom baca!!!

Blur...Camni la muka aku kalo aku kering idea...cumel kan?? Ahakss

Perah idea...Ni plak masa aku tengah gigih untuk memerah kepala otak aku untuk mendapatkan idea menulis..Mmmmphh

Bertapa...Aku bertapa len macam skit...Dok dlm bantal burger...lepas tu,guling2..

Makan...Perut lapar cmne idea nak dtg..Jadi aku akan melantak sepuas2nye bagi perut kenyang giler...

Relax...Bila dh kenyang, relaxkan minda kejap dgn men muzik/dengar muzik..Laayyaaannnn....
Bersosial...Agak2 masih lagi xde idea, aku g la jumpa kengkwn..lepak2, sembang2, cuit2..

Akhirnye...YESSSS!!! Aku dah dapat idea...dan hasilnye....n2 crita kreatif untuk En Ben ni...^__^ 

 Sekian la dulu citer aku...Undi jangan tak undi yeee....






15 comments:

Anonymous said...

best nye citer ni. gud luck okeh! heheh

Aida Tamrim said...

Mekasih Faezah ^__^

qilarazak said...

gudluck

http://qilarazak.blogspot.com/2010/11/cerita-kreatif-ben-ashaari-blogger.html

Syahida Baharuddin said...

gud luck...bile xde idea..contest slh satu care nk update blog kn..

Sky8Men said...

good story..ahakz....besarnye tembikai 2...merah lg..=p

nerves said...

bertapa camtu eh..
hahaha..
comel=p

nadazmi said...

all da best..

Aida Tamrim said...

Mekasih semua!!! ^__^

Kalamhati said...

hehe best...gud luck ya!..=)

Anonymous said...

gud luck2!!!

CekLa said...

gudluck!

Hanizeyecandy said...

good luck!
Salam perkenalan from hanizeyecandy
http://haniz-eyecandy.blogspot.com

Miss Yaty said...

salam perkenalan:)
thanx sebab sudi baca entry saya..
entry awak pun bes..nati saya nak amal kan cara bertapa dalam bantal tu.hihi.

saya folo awak :)

amimarz said...

gud luck ya....

CIK TOM said...

menarik jugak n3 ni..kreatif...
tenkiu ye jenguk n3 cik tom..good luck ye!

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu