Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, November 26, 2010

Coming Soon.....Tunnngggguuuuu

A'kum...

Hmmmm...Hari Jumaat yang agak senggang ni, aku sempat la buat BW skit kat blog2 org seperti blog CELOTEH MJ, Kasut Tumit Tinggi dan beberapa lagi yang ada menganjurkan Giveaway (GA)...Cam best je kan..Dalam blh menambahkan follower, leh la gak 'bersedekah' dgn cara yang lebih menyeronokkan...kan,kan,kan??? Hehehehe

Aku tgk blog En.Ben tadi..ada buat n3 untuk tolong promo blog kiter...Teringin gak nak participate..Tpnye, bila nak buat, ade je keja yang kena buat..Weekend ni pun dah la takde masa gak nak bukak blog aku ni...Ummmphhhh...Ter'frust' la skit...~___~

Berbalik pasal GA tadi, sempena nak mempromosikan lagi satu blog aku : adialuvluzesmallshop.blogspot.com, aku akan buat satu GA yang mana hadiahnye akan diambil dari 'kedai online' aku tuh...Bila aku nak buat tu, kenalah tunggu yeeee...Hehehehe

Aku nak sambung buat keje sambil ber'BW' mana yang patut jap...Nanti kalau sempat, sebelum balik, aku akan cuba buat n3 lagi sebagai bekalan 2 hari weekend ni...Hohohohoho...

W'salam...

Adiossss...

5 comments:

hans said...

insyaallah
ada masa buat entry
nanti encik Ben approve punya

P/S : Aarif Rahman @ Aarif Lee :- Bruce Lee My Brother

Aida Tamrim said...

Heehehe...Insyallah...aminn...

Unknown said...

tak saba nak join GA...huhuhu...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

rajinnya buat...

Aida Tamrim said...

IB: Heheehe...Tunggu tau jgn tak tunggu :)

Azrina : Saje je teringin nak merajinkan diri... :)

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu