Iklan

PESANAN PENAJA ^-^

A little note for all my readers...Semua foto2 dalam blog aku ni, kalau xde tag 'adialuvluze.blogspot.com' @ 'adialuvezul.blogspot.com' @ 'adialuze4eva.blogspot.com' tu biasa nye courtesy of google (Thanks google!!)...Kalau ada tag tu, harap uols tak men 'copy paste ' tanpa kebenaran ye...That's all for now!! Thanks for reading my Blog!!! ENJOY yaaaa....

Happily Married

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 3, 2010

CSI Best!

A'kum...

Korang ada tak rancangan tv yang korang suka tengok??? Mesti la ada kan... Aku pun sma la  gak..citer yang aku suka tengok ni citer tiga serangakai...ianye adalah....CSI trilogy....!!!

CSI Vegas

Original casting


Masa ni ketua dia dilakonkan oleh William Petersen (dok kat tengah) yang melakonkan watak Dr. Gilbert (Gil) Grissom. 

latest Season
Masa season yang baru ni, Supervisor (ketua) dia yang bernama Gil Grissom telah resign untuk mengikut kekasih hatinye Sara Sidle (dilakonkan oleh Jorja Fox)dok kat hutan....Cinta punya pasai la ni..

Masa ni, ada kemasukan pelakon baru bernama Dr. Raymond (Ray) Langston yang dilakonkan oleh Laurence Fishburne...Dia ni pelakon citer The Matrix yang jadi Morpheus tu...Ingat tak???

CSI New York

Ni la muka2 main cast  nye...
Ni plak lokasi siasatan jenayahnye, seperti yang dinyatakan adalah di New York....Aku suka bos dalam citer ni (Det. Mac Taylor - Gary Sinise) sebab dia sangat  tegas dan sangat protective terhadap anak2 buahnye..Ciri2 seorang pemimpin yang sebenar...(Ala citer mat saleh memang propa je lebih)...

CSI Miami

Ni muka2 pelakon2 asal citer ni
Versi yang ni aku rasa semua pun kenal ngan watak Heritio kan?? Ngan spek mata itamnye...Walaupun dah tua nampak coool dan macho lagi tu....Dalam season baru citer ni, ada pelakon lama yang buat comeback..Namanye Eddie Cibrian...Dia ni ada skandal ngan penyanyi Leann Rimes masa diaorg masih lagi berkahwin (sekrg dh bercerai pun ngan pasangan diaorg and diaorg tgh hangat bercinta)..

Eddie Cibrian ngan Leann Rimes
Sejak mula diperkenalkan, pelakonnya dah banyak yang berubah..Antara yang masih kekal sama adalah :


David Caruso (Lt. Horatio Caine) & Emily Procter (Det. Calleigh Duquesne)
Dan antara yang terbaru :
Omar Benson Miller (Walter Simmons)
Eva LaRue (Natalia Boa Vista)
Jonathan Togo (Det. Ryan Wolfe)
Itu je la dulu citer aku but masa skang..

Sekian, W'salam...

Adiossss....


2 comments:

THE GREEN said...

Salam...

CSI - my favourite..Semuanya!!!

Aida Tamrim said...

Sma la kiter...Kehkehkeh

KLIK KAT SINI UNTUK JOIN SATU BENDA BEST PUNYE ^_^

Tengok Iklan Dulu